Kurs og opplæring

Her vil du finne en liten oversikt over kurs og opplæring som tilbys av Norsk Sangerforbund eller andre organisasjoner vi samarbeider med. Finn kurset du er interessert i i oversikten øverst. Finner du ikke noe interessant? Husk at koret ditt alltid kan sette i gang sitt eget kurs/seminar og søke om støtte fra forbundet til dette!

Informasjon om kurs spesielt rettet mot dirigenter og hjelpedirigenter finner du under fanen "for dirigenter"

Ønsker dere å arrangere et felles kurs i distriktet deres kan dette gjerne bestilles gjennom musikkrådet vårt. Send en mail til norsksangerforbund@gmail.com med forespørsel.

Kurskatalogen er også i stadig utvikling. Har du innspill til kurs eller kursholdere du ønsker å finne her, eller tips om en fantastisk kursholder du har vært på kurs med, må du gjerne sende oss innspill om dette.

AHW 05/2019

Kurskatalogen for Norsk sangerforbund

Her finner du Norsk Sangerforbunds egen kurskatalog. Kurstilbyderne her anbefales av musikkrådet i Norsk sangerforbund. Prisoversikt kan fåes ved forespørsel, eller hør direkte med kurstilbyder.