Henvendelser til forbundet kan rettes til telefon  2396 6311 mellom kl. 0800-1400 på hverdager. Mailadressen til forbundet er norsksangerforbund@gmail.com, og denne anbefales brukt til de fleste henvendelser.

SAMARBEIDSAVTALE MED NORSK MUSIKKRÅD

Norsk Sangerforbund har inngått en samarbeidsavtale med Norsk musikkråd. I henhold til avtalen bistår Norsk musikkråd sangerforbundet med både faglige, organisatoriske og merkantile tjenester.

Norsk Sangerforbunds telefon besvares vanligvis av Erlend Rasmussen. Han har betydelig kompetanse på organisasjon, støtteordninger, musikk, musikklokaler mm. Dessuten er han en erfaren kordirigent og korarrangør. Ikke nøl med å ta kontakt på telefon 2396 6311 eller epost norsksangerforbund@gmail.com

Ønsker du kontakt med kor eller distrikt i forbundet finner du kontaktinfo til de her: http://www.norsksangerforbund.com/411587882

Her finner du kontaktinformasjon til medlemmene i forretningsutvalget (styret):  http://www.norsksangerforbund.com/411345633

Postadresse: Pb. 2165 Grünerløkka, 0505 Oslo                                                                          Besøksadresse: Trondheimsveien 2 J, 6 etg, Oslo. Inngang fra Herslebsgate 1.        Organisasjonsnummer: 983 882 633