Rabatt på kornoter

Cantando Musikkforlag A/S tilbyr 10 % rabatt på deres egne utgivelser når man handler notesett til kor, og 25 % rabatt på abonnementsordningene deres. Kor, dirigenter og sangere kan også be om råd og veiledning fra Cantando sine fagfolk når man trenger det- dette kan være både til valg av repertoar og å utforske muligheter som finnes innen noter og repertoar.  Ta gjerne kontakt med Cantando, de er der for oss og hjelper oss gjerne! www.cantando.no

Fordelsavtale hos Hoopla billettformidling

Som medlemmer i Norsk Musikkråd får alle våre medlemskor fordeler hos Hoopla, en billettformidlingstjeneste på nett. Fordelsavtalen finner du her, og Hoopla kan du lese mer om på www.hoopla.no

Småsnacks fra kontoret til NSF

Sangerglede- fra Rjukan 2016

CD

Kontoret har fremdeles liggende CDer fra landssangerstevnet i 2016- dette kan være en fin julegave til noen som liker kor.

Pris kr 100,- pr stk. Mottaker betaler porto.

**************************************************************************

Vi har fortsatt kormapper igjen på lager. Mappene er i sort med Norsk sangerforbund sitt emblem og markert med 100 år i gull. De inneholder 20 plastlommer.

Disse ønsker vi nå å gi bort til de av dere som ønsker. Porto vil bli belastet bestiller.

MINI SANGERLUER

Sangerluene i miniatyr ble brukt som kjennetegn på alle sangere som deltok på landssangerstevnet i Trondheim sist sommer.

Vi har flere slike på lager, slik at selv de som ikke hadde anledning til å delta i Trondheim kan skaffe seg en slik.

Luene er til å feste på jakkeslaget med sikkerhetsnål som følger med.

kr. 50,- pr stk –

Send bestilling til norsksangerforbund@gmail.com

********************************************************************************************************************************

ROLL-UP

Det er PR-komiteen til NSF som har stått for ideen bak disse flotte roll- up'ene. Disse kan lett tas med der koret opptrer eller vil markedsføre seg. Vi kan tilpasse deres eksemplar med korets eller distriktets egen logo.

Så kan det velges blant de tre slagordene som ble kåret til nr. 1, 2 og 3 i den lille konkurransen vi hadde i forkant av temamøte i forbindelse med NSF sitt landsmøte for noen år siden.

Slagordet som ble kåret til vinner, og som kommer fra Horten Damekor er:

"Ingen for liten ingen for stor, - kom bli med, syng i kor"

Andreplassen lyder:
"Fra sør til nord, vi synger i kor"

Tredjeplassen:
"Vi synger med glede i kor"

Vi vil oppfordre distriktsforbund og kor til å bruke en eller flere av disse flotte slagordene i sin markedsføring av korsangen.

Sist oppdatert: 11.10.2018