Møter i Norsk sangerforbund

De neste møtedatoer i forretningsutvalget er:
22. september 2019

Neste møte i landsstyret er:
12.-13.10. 2019 Trondheim, i forbindelse med NM i kor
Påmelding kan du gjøre her: https://forms.gle/eT7zpZHzdav9ZxR26   (får du ikke lenken til å fungere kan du klippe hele teksten inn i nettleseren din)

Landsmøte i Norsk sangerforbund 14.-15. mars 2020 i Bergen

Husk å meld inn saker i god tid- helst 14 dager før møtet. Saker kan meldes til norsksangerforbund@gmail.com, eventuelt gjennom din representant i landsstyret.

Landssangerstevne på Hamar 12.-14.juni 2020

31. mai, 2019

Påmeldingsfrist 15. juni 2019!

Hedmark og Oppland sangerforbund skal arrangere landssangerstevnet i 2020, og hele arrangementet vi foregå i Hamar sentrum. Vi gleder oss!

AHW

Syng ut for sang i skolen!

Norsk sangerforbund stiller seg helhjertet bak oppropet om å beholde sang som virkemiddel i skolen. Du kan lese mer om detaljene i oppropet her: https://www.krafttakforsang.no/syng-ut

Norsk sangerforbund skal delta i markeringen foran stortinget onsdag 12. juni kl. 16.00, du kan lese mer om det her: https://www.facebook.com/events/529571310914463/

Norsk sangerforbund stiller med fane, du er hjertelig velkommen til å samles sammen med oss!

Norsk Sangerforbund tilgjengelig på telefon!

31. mai, 2019

Norsk Sangerforbund er også tilgjengelig på telefon på dagtid. Du treffer da konsulenter som har mye erfaring med kor og kan være behjelpelige med det aller meste, eller tipse deg om veien videre.
Sjekk ut vår kontakt oss- side, her finner du mer informasjon: http://www.norsksangerforbund.com/411590595

Tonens Makt

er Norsk sangerforbunds nyhetsbrev, og kommer ut på våren, sommeren og høsten - alt avhengig av om vi får inn stoff fra dere. Har du innspill til hva vi skal skrive om, hva har du lyst til å lese om, kanskje du sitter på noen spenstige bilder fra et stevne eller korarrangement du har deltatt på i det siste? Vi deler gjerne trivelige aktiviteter i Tonens Makt! Send det gjerne til norsksangerforbund@gmail.com

INGEN FOR LITEN,